Świat, jaki znamy, bardzo radykalnie się zmienia. Szczególnie mocno mogą to zaobserwować osoby starsze, ponieważ one znają jeszcze zupełnie inny świat, którego osoby w wieku średnim nie miały pewnie okazji zobaczyć właśnie ze względu na to, w którym roku się urodziły. Każda zmiana niesie za sobą mnóstwo konsekwencji, czasami lepszych lub gorszych. Są na pewno ludzie, którzy konsekwencje te chcieliby zatrzymać, bo nie są im one im na rękę w niektórych przypadkach, jest na to jednak zdecydowanie za późno. Zdanie to może brzmieć dość niejasno, dlatego przedstawię teraz jego sens na przykładzie telewizji. Jeszcze dziesięć czy piętnaście lat temu telewizje oglądali wszyscy, kiedy tylko mieli do tego sposobność. Mam na myśli czasy, w których nie było już w telewizji propagandy tworzonej przez poprzedni system polityczny panujący w naszym kraju. Popularność telewizji została bardzo szybko zauważona i wykorzystana przez liczne firmy, a także przez samą telewizję. W jaki sposób skorzystano z tego, że codziennie miliony oczu wpatrują się w ekrany telewizorów? Zrobiono to w sposób, który mamy okazję zobaczyć nawet dzisiaj, chociaż jest on już zdecydowanie mniej skuteczny. Chodzi mi oczywiście o reklamy, które są nadal powszechnie emitowane na wszystkich kanałach telewizyjnych. Jak to jednak odnosić do zmian, o których wspomniano na początku tekstu? Każdy, kto chce poznać odpowiedź na to pytanie, musi zrozumieć, że popularność telewizji radykalnie spadła. Z wielu powodów, a między innymi dlatego, że jakość nadawanych programów jest coraz niższa I nie chodzi tutaj wcale o jakość obrazu, ale o przekazywaną treść. Szczególnie osoby młode i świadome zdecydowanie ograniczają ilość czasu, który poświęcają na oglądanie telewizji bądź w ogóle tego nie robią. Wszystkie firmy, które do tej pory reklamowały się w telewizji, muszą wobec tego szybko znaleźć inny sposób dotarcia do tego typu ludzi, jeżeli chcą utrzymać swój aktualny poziom sprzedaży, a następnie go zwiększyć.
Jakie ubrania mogą służyć jako odzież reklamowa? Tego typu pytania padają coraz częściej we wszystkich firmach zajmujących się reklamą, ponieważ to w tym kierunku tworzy się coraz więcej nowych koncepcji reklamy. Odzież ta oczywiście musi być dobrze widoczna, więc często są to różne koszulki i bluzy a w przypadku sportowców – ich specjalistyczne kombinezony. Wszystko to, o czym teraz mówię, na pewno zdążyli już dawno zaobserwować fani różnych dyscyplin sportowych, ponieważ sponsorzy różnych drużyn już dawno się w ten sposób reklamują. Taka forma reklamy ma jedną podstawową zaletę, a właściwie to oczywiście ma ich dużo więcej, ale ta, o której chcę powiedzieć, jest najważniejsza. Chodzi przede wszystkim o to, że taka reklama umieszczona na ubraniach nie jest nachalna, bo ludzie patrzą na nią tylko przy okazji i nie muszą specjalnie skupiać na niej swojej uwagi, Chyba że coś, co zauważą, tę uwagę przyciągnie, ale wtedy robią to zupełnie świadomie i dobrowolnie. Skoro ludzie będą dobrowolnie obserwować jakąś reklamę, to z całą pewnością skuteczność jej odbioru będzie dużo większa.